Vita!

pühapäev, juuni 24, 2007

Nädal läbi

On pühapäeva õhtu ja kell tiksub kümne ligi. Igavus piinab ja kõik ümberringi on vaikseks jäänud. Kohe näha, et nädalavahetus on lõppemas. Ainult winampist tulev muusika ja klahvide klõbin on veel jäänud. Selline vaikus ja vastav muusika viivad mu mõtted kaugele unistuste maale. :/ peaks vist muusikat vahetama..

Nädalavahetus oli mõnus.. Tunnen siin olles puudust nendest inimestest kellega ma olen harjunud siin olema. Õnneks nad enamasti tulevad nädalavahetuseks siia, nagu seegi kord. Käisime kõrtsis ja väga tore oli. Jaanipäeva veetsime algul vaikselt naabritega ja siis küla jaanitulel ja lõpuks siis veel suuremal üritusel ehk Tõrva linna jaanitulel. Viimasel mulle meeldis isegi kõige rohkem, sest pean tunnistama, et mulle meeldivad Taavo sõbrad, nad on tihkelt lahedad ja nendega on alati mõnus aega veeta. Ootan juba järgmist nädalavahetust, et äkki õnnestub jälle mingile üritusele minna ja mõnusalt aeg veeta.

Uus nädal on algamas ja minu praktika sujub vaikselt edasi. Oeh ei jõuagi kohe kuidagi ära oodata, et saaks uuesti ratta selga ja hakata Karjatnurme poole väntama. Seal on tegelt täitsa huvitav, eriti kui saab loomaarsti toimetusi teha.

A üks eriti armas moment, mida oleks tahtnud salvestada pildile ja siis näiteks suurendada ja seinale riputada, oli see kui ma nägin kahte vasikat üksteisele musi tegemas. See oli tõesti tohutult armas!